  • 1. Data: 2005-09-18 10:19:14
    Temat: Nowa użyteczność dla kart kredytowych
    Od: "Badanie Opinii Publicznej" <p...@p...onet.pl>

    To jest badanie opinii użytkowników grupy pl.biznes.banki. Jakie funkcjonalności
    powinna mieć Twoja wymarzona karta kredytowa? Jaką funkcjonalność byś dodał,
    gdybyś miał taką realną możliwość? Odpowiedzi proszę uzasadnić w paru zdanianiach.

    Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

  • 2. Data: 2005-09-18 10:48:07
    Temat: Re: Nowa użyteczność dla kart kredytowych
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Badanie Opinii Publicznej <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    zdaniania
    > ch.
    >
    > Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

    A to jest odpowiedź: goń się!
    Uzasadnienie: zbędne.

  • 3. Data: 2005-09-18 11:22:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-18 12:19, osobnik podający się za Badanie Opinii
    Publicznej, śmiał stwierdzić, iż:

    > Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

    Zrób taką ankietę gdzieś na www (weź przykład z Karola).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-09-18 12:10:12
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Badanie Opinii Publicznej napisał(a):
> [...]
    > gdybyś miał taką realną możliwość? Odpowiedzi proszę uzasadnić w paru zdanianiach.
    >
    > Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

    Bierzesz udział w "Kartkówce MasterCard" i nie umiesz wymyślić
    odpowiedzi na pytanie otwarte?

    Michał

  • 5. Data: 2005-09-18 12:15:45
    Od: trainer <t...@p...org>

    Badanie Opinii Publicznej wrote:
> [...]
    > gdybyś miał taką realną możliwość? Odpowiedzi proszę uzasadnić w paru zdanianiach.
    >
    > Dziękuję tym, którzy wezmą aktywny udzial w ankiecie.

    powinna mieć funkcje szwajcarskiego scyzoryka, poza tym by się przydał
    MP3 player z radiem i flash drive (najlepiej na bluetooth ale może być
    USB), zegarek i kalkulator czy nawet palmtop oraz żeby działała jako
    warszawska karta miejska

  • 6. Data: 2005-09-18 12:36:07
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

> [...]
    > zegarek i kalkulator czy nawet palmtop oraz żeby działała jako warszawska

    powinna rowniez byc na tyle twarda zeby uzywac jej do wbijania gwozdzi
    moglbaby rowniez sluzyc jako klucz do zmiany opon

    :)

    Marcin

  • 7. Data: 2005-09-18 12:54:30
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 14:36:07 +0200, Marcin <m...@p...pl> napisał:

    > powinna rowniez byc na tyle twarda zeby uzywac jej do wbijania gwozdzi
    > moglbaby rowniez sluzyc jako klucz do zmiany opon
    >
    > :)
    >
    > Marcin

    Nie wspomnę już o blaciku do gitary

    Krzysztof
    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

  • 8. Data: 2005-09-18 13:17:29
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-09-18 12:19:14, Badanie Opinii Publicznej napisał(a):

    > Jaką funkcjonalność byś dodał,
    > gdybyś miał taką realną możliwość?

    Otwieracz do butelek by sie przyadl...

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 9. Data: 2005-09-18 22:50:26
    Od: trainer <t...@p...org>

    Krzysztof wrote:

    > Nie wspomnę już o blaciku do gitary

    jeszcze zapomnielismy dodac, ze w smaku powinna przypominac chipsy paprykowe

  • 10. Data: 2005-09-19 10:37:57
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    > jeszcze zapomnielismy dodac, ze w smaku powinna przypominac chipsy
    > paprykowe

    Byłoby też super gdyby dawała d..y
    Swoją drogą myślę, że taką kartą można by płacić tirówką w sposób bardzo
    prosty a mianowicie przejężdżając przez biologiczny czytnik.
    To będzie rewolucja w bankowości na skalę światową

    Krzysztof

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.