  • 11. Data: 2003-05-13 18:35:22
    Temat: Re: SKOK - co o tym myślicie ?
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    ----- Original Message -----
    From: "adam" <m...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Sunday, May 11, 2003 4:00 PM
    Subject: Re: SKOK - co o tym myślicie ?

    > konkretne zarzuty jakie Cię spotkały ze SKOK-u na forum - a nie jakieś
    > swoje prywatne, bez pokrycia abstrakcje.
    > Natomiast zapraszam do lektury ze strony ;
    > http://www.skok.pl/ lub u przyjaciela google, dowiesz się, że oszczędności
    > SKOK-u są objęte gwarancją podobną do banku !

    Racja !
    W odróżnieniu do banków jednak SKOKi oferują bardziej korzystne warunki
    zarówno lokat jak i kredytów.
    Nie jest również takim problemem jak dla banków udzielenie kredytu osobie
    nieposiadającej (lub posiadającej niewielką) zdolności kredytowej. SKOKi
    wychodzą z założenia, że można udzielić kredytu osobie nieposiadającej
    zdolności kredytowej pod warunkiem przeznaczenia tego kredytu na cel, który
    pozwoli na uzyskanie tej zdolności. Czyli jeśli ktoś szuka kredytu na
    rozpoczęcie lub rozwój działalności - ma duże szanse na otrzymanie takiego.
    :)
    Dlatego w przeciwieństwie do banków SKOKi dynamicznie się rozwijają i
    powiększają lawinowo liczbę swoich członków i to właśnie spowodowało, że
    realnie myślę o sformowaniu takiego oddziału.
    Co o tym myślicie ?

    Pozdr,
    NETborg

  • 12. Data: 2003-05-13 18:35:45
    Od: j...@p...onet.pl

    > Najlepiej sprawdzić sobie na stronie:
    > www.skok.pl

    Sprawdzilem, wiele sie nie dowiedzialem, a o kredytach hipotecznych wrecz ani
    slowa.

  • 13. Data: 2003-05-13 18:40:53
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    > Sprawdzilem, wiele sie nie dowiedzialem, a o kredytach hipotecznych wrecz
    ani
    > slowa.

    Sprawdź tu:
    http://www.skok-silesia.pl/pozycz.html

    Oprocentowanie jest trochę nie aktualne (poproszę by to zmienili :) )
    ale informacje są pożyteczne :)

    Pozdr,
    NETborg

  • 14. Data: 2003-05-13 21:00:28
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >nie sprawdzałem % kredytów hipot. lecz nalezy zwrócić uwagę że oddz. SKOK
    mają różne %.
    p.

  • 15. Data: 2003-05-13 21:06:06
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >nie wszystkie oddz. mają w swojej ofercie kred.hipot. ale ten ma
    ;http://www.skokstefczyk.pl/htm/start.htm
    tylko czy to atrakcyjny ?

  • 16. Data: 2003-05-13 21:28:53
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >tylko czy wiesz że SKOK dziala non profit ?
    p.

  • 17. Data: 2003-05-14 06:56:26
    Od: j...@p...onet.pl

    > ani slowa.

    > Sprawdź tu:
    > http://www.skok-silesia.pl/pozycz.html

    > Oprocentowanie jest trochę nie aktualne (poproszę by to zmienili :) )
    > ale informacje są pożyteczne :)

    SKOK musi jeszcze wykonac skok - technologiczny (jesli chodzi o www). Poki co,
    pisalem ze interesuja mnie kredyty hipoteczne, a nie pozyczki, wiec nie ma
    tematu.

  • 18. Data: 2003-05-14 09:49:54
    Od: j...@p...onet.pl

    Kpisz czy o droge pytasz?

    Wszedlem tam na http://www.skokstefczyk.pl/htm/start.htm i malo mnie z nog nie
    zwalilo:

    Okres Oprocentowanie nominalne
    3-60 miesięcy 10,00%
    minimalna kwota - 10 000 zł, maksymalna kwota - bez ograniczeń, prowizja: - od
    5,00% do 6,50% (dla kredytów podwyższonego ryzyka), - od 1,50% do 3,00% (dla
    kredytów ubezpieczanych w TUW SKOK)

  • 19. Data: 2003-05-14 20:03:25
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    > p.

    hmmmm... teoretycznie tak, ale w takim razie dlaczego SKOKi się dynamicznie
    rozbudowują ? non profit ???
    :)

    Pozdr,
    NETborg

  • 20. Data: 2003-05-14 20:17:24
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    > Kpisz czy o droge pytasz?
    >
    > Wszedlem tam na http://www.skokstefczyk.pl/htm/start.htm i malo mnie z nog
    nie
    > zwalilo:
    > ciach

    >Miałem na myśli wykup udzialów i dzialalność a że %
    mają tak wysokie to już inny temat.
    p.