  • 1. Data: 2003-05-10 11:36:00
    Temat: Tajemnicze miliardy
    Od: "Robson" <r...@f...pl>

    http://info.onet.pl/714321,11,item.html

    A Wy co byscie zrobili ?

    pozdr
    Robson

  • 2. Data: 2003-05-10 12:10:31
    Temat: Re: Tajemnicze miliardy
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Było. Kilka nizej, w 'bogatszy niż Kulczyk itp..."

    Hmm, tez myslalem co bym zrobil. Na pewno bym przelal jakas kwote do innego
    banku i troche odsetek polapal. Nawet jak by doszli, to odsetki by byly
    moje, karac by IMHO nie mogli, bo to ich wina ewidentna ....

    Seb

  • 3. Data: 2003-05-10 14:35:10
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku i troche odsetek polapal. Nawet jak by doszli, to odsetki by byly
    > moje, karac by IMHO nie mogli, bo to ich wina ewidentna ....

    Odsetki by nie byly Twoje. Jest takie cos jak bezpodstawne wzbogacenie.
    Kiedys na grupie byla podawana nawet podstawa prawna - poszukaj w archiwum.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-05-10 14:43:09
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > http://info.onet.pl/714321,11,item.html
    >
    > A Wy co byscie zrobili ?

    Przelałbym do Izraela i szybko tam wyjechał

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-05-10 16:21:37
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Przelałbym do Izraela i szybko tam wyjechał

    W walizkach ? :-))

  • 6. Data: 2003-05-10 16:31:38
    Od: "sztaheter" <a...@p...fm>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W walizkach ? :-))

    proponuje najpierw zastrzec znaleźne (marne10%, ale zawsze coś) ;)

  • 7. Data: 2003-05-10 20:54:32
    Od: "jerzyk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > http://info.onet.pl/714321,11,item.html
    >
    > A Wy co byscie zrobili ?
    Oj polaczki polaczki 10 mld zł to tylko 200 tysięcy dolarów .

    Mieszkam w Usa i powiem ze niedlugo zarobie taka forse sam , mam
    mnostwo kasy , dobry samochod Ford , telefon ze zdjeciami , plaski telewizor
    .U nas w Ameryka najbogatsi maja 60 miliardy zielonych c zyli 300 000 razy
    wiecej .Jak przyjade do Polska to se kupie za 100 $ wille i bede mial
    najpeikniejsze dziewczyny bo z jednym sie zgodze kobiety w Polsce sa duze
    ladniejsze niz tu .Naprawde myslalem ze maice silniejsza gospodarke ale
    widze ze sie mylilem skoro najbogatszy polak ma 200 tys $ . Mam nadzieje ze
    jeszcze chociaz w Pewexie mozna cos kupic !!
    Pozdrawiam

    begin 666 0.gif
    J1TE&.#EA`0`!`( ``#T]/0```"'Y! $`````+ `````!``$```(!1 `[
    `
    end

  • 8. Data: 2003-05-10 21:21:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    jerzyk wrote:

    > Mieszkam w Usa
    /ciach/

    > Jak przyjade do Polska to se kupie za 100 $
    > wille
    /ciach/

    Od kiedy to Katowice są w USA i działa tam (w Stanach) TPSA :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-05-10 21:31:06
    Od: "jerzyk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://info.onet.pl/1,15,11,1870418,5707717,forum.ht
    ml

  • 10. Data: 2003-05-10 22:00:04
    Od: "Krzymek" <k...@t...pl>

    > , mam mnostwo kasy , dobry samochod Ford

    fiesta 10 letnia

    > telefon ze zdjeciami

    SonyEricsson

    > plaski telewizor

    Sony Trinitron

    > .Jak przyjade do Polska to se kupie za 100 $ wille

    za 100 dolarow to kupisz 0,15 m2 w bloku z wielkiej plyty
    :-)

    Krzymek