    From: "edamel" <a...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Regulamin - supermarket funduszy mbanku.
    Date: Tue, 11 Feb 2003 12:06:56 +0100

    Witam!
    Mam zamiar podpisać umowę na korzystanie z tej usługi, ale po przeczytaniu
    regulaminu mam wątpliwość do jednego z paragrafów przysłanego mi regulaminu:

    par.2 regulaminu pkt.5 b brzmi:
    "Poza przypadkami przewidzianymi w bezwzględnie obowiązujących przepisach
    prawa, mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane
    niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem, przekazanego przez mbank do
    Funduszu zlecenia lub dyspozycji klienta".

    Czy ktoś to czytał i rozumie prawniczy język i może mi wytłumaczyć dlaczego
    mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody jeśli źle wykona przekazanie
    mojego zlecenia do Funduszu?

    Pozdrawiam
    Adam