  • Data: 2003-08-09 11:19:42
    Temat: Re: zyranci
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego wlasciwie ludzie decyduja sie na zyrowanie kredytow ? Z glupoty

    Pytanie powinno być postawione na odwrót: dlaczego pożyczkodawcy żądają
    żyrantów? Ponieważ zwykle nie znają pożyczkobiorców. Dlatego chcą, żeby inne
    osoby, które go znają przyszły i powiedziały: to jest porządny facet, można mu
    zaufać, możemy to zagwarantować. Jeśli nie spłaci, MY to zrobimy za niego.
    Jeśli ktoś nie ma takich przyjaciół, to znaczy że nie jest osobą godną zaufania
    pod względem finansowym.

    > ? Checi pomozenia "znajomym" ? Przeciez to jest jak podciecie sobie zyl
    > z opoznionym zaplonem. W zyciu nikomu nie podzyrowalem i nie podzyruje,
    > a interesuje mnie skad sie biora takie ofiary ?

    Przecież po spłaceniu długu przez żyranta może on dochodzić należności od
    tego, za kogo poręczył.

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl