  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 24 Apr 2008 15:35:36 +0200
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: zmiany w inteligo

    Cześć Jureq!

    W czwartek, 24 kwietnia 2008, o godz. 15:04:18, napisałeś na temat: "zmiany
    w inteligo"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:fuq0gi$8ge$1@news.onet.pl

    Trochę się pospieszyłem i nie zjechałem na sam dół, gdzie jest co nieco
    opisane. Zatrzymałem się na %% ;-))

    ========
    swoje oszczędności wraz z naliczonymi odsetkami, kapitalizowanymi na
    rachunku miesięcznie, możesz wypłacić w dowolnej chwili, bez ryzyka utraty
    odsetek, pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym możesz dokonać bez
    żadnych prowizji, za każdą następną pobierana jest opłata w wysokości 0,4%
    min. 9,99 zł
    =========

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/Zasad
    y_prowadzenia_Rachunku_Oszczedosciowego_23042008.pdf

    > I czy saldo liczy sie do limitu 100 zł?

    Chodzi Tobie o to czy saldo rachunku oszczędn. będzie brane pod uwagę przy
    ewentualnej opłacie za konto?

    Sądzę, że tak.
    Tak samo jak lokaty są wliczane do średniego miesięcznego salda.

    4. opłata za prowadzenie konta jest pobierana w zależności od wysokości
    średniego miesięcznego salda na wszystkich rachunkach konta za poprzedni
    okres miesięczny, z wyłączeniem przypadku, kiedy Klientowi został
    przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo, o którym mowa w §
    1..... i patrz tabelka.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    --
    Hej!
    TZ

    - Na święta kupiliśmy półtora żywego karpia. -