  • Data: 2023-06-13 14:41:15
    Temat: Re: za chwilę północ wybije [ot]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 28 kwietnia 2023 o 03:06:57 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:caaba957-9176-4270...@googlegroups.com>
    > nou chyba ratują wychuchane laleczki o większej wartości

    Dając do jeżdżenia żonom? Vain attempt...
    A może skończyć się źle, jak u Vonneguta z mormonem prof. Felixa B.
    Zresztą minęło już 1,5 miesiąca - są jakieś wieści z tego frontu?
    Mogło się już wyklarować - tzn. np. sprzedane wszystkie samochody ;>

    > Ja tam już w UK nie bywam. Cały czas jestem w Londynie. Z buta do pracy
    > chodzę 2km. To nie wiem czy PKS tam działa. Autobusami pks się raczej
    > nie jezdzi do pracy. Pociągi są zapchane. Dantejskie sceny odchodza.
    >
    > https://tinyurl.com/2wywz8dk

    To to akurat podmiejskie elektriczki, bez rezerwacji miejsc.
    Pociągi miałem na myśli takie z zasięgiem właśnie PKSu, czyli krajowe.
    W nawiązaniu do zostawienia większego z dwóch samochodów, np. w celu wyjazdu na
    wakacje.

    > Męka pańska to nic w porównaniu z przejazdem metrem.
    > To jest strata np 2 x 1.5 godziny + wieczny deszcz na dojściach.
    > Domy przy koncach trasy sa droższe bo można usiąść.

    O, to pewnie jak na z mieszkaniami na Kabatach.
    Choć w DC metrem 1,5h nie osiągniesz jeszcze, ale już koło niecałej godzinki może
    być,
    szczególnie jak się przesiadasz na Świętokrzyskiej korytarzykiem, w którym w końcu
    się musi
    jakieś nieszczęście zdarzyć - czują to i władze miasta, więc rżną głupa i z głośników
    leci
    disklaijmer, żeby się przesiadać "na poziomie bramek biletowych".
    Pewnie sami są przerażeni tym, jak durny b<-ł pomysł zrobienia takiego korytarzyka.

    > tak do 20 tys to za gotowke a powyzej to pewnie tez bo proletariat ich
    > nie kupuje tylko menadżment
    > 1.44 benza i 1.62 diesel

    No to w sumie tylko troszkę drożej niż u nas, ostatnio spadło poniżej szatńskiego
    6,66.
    Oczywiście troszkę bezwzględnie, no bo względnie to taniocha. Byle była na stacjach,
    a nie te słynne kolejeczki.

    > kolejek nie ma

    > haha :)
    >
    > 8 maja wolne, ide popatrzeć na nowego króla
    > God save the King

    U nas podobna impreza była 4 czerwca.
    Nawet się można było nagrać - a potem nawet być w telewizji ;>