  • Data: 2004-02-05 21:11:07
    Temat: Re: wznowili mi karte w mbanku
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Feb 2004 21:44:18 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Najpierw chcialbym postac twoje wnioski.

    Nie rozumiem co ma znaczyc "postac" poznac? Przeciez juz je przedstawilem i do
    wielu sie nie ustosunkowales.

    >Ale to jest typowe odbijanie pileczki.
    >Ja podaje ci argumenty ty je olewasz dalej piszac swoje.

    Nie olewam tylko podaje kontrargumenty, ktore Ty olewasz, bo sie do nich nie
    ustosunkowales.
    Mam podac przyklady?
    Prosze bardzo:
    "Nie osiagnal zyskow bo ladowano pieniadze w niepotrzebne dla wiekszosci
    klientow przedsiewziecia typu mkioski itp., a zatem znowu wylazi zle
    zarzadzanie.
    Poza tym czyzbys sie nie zgadzal z tym, ze banki olewaja klienta dlatego, ze
    sobie moga na to pozwolic dzieki kredytowaniu przedsiebiorstw oraz w
    szczegolnosci panstwa polskiego?"
    "Dlaczego zalozono, ze mbank to ma byc inwestycja krotkoterminowa?"
    "Bylo bledem uruchamianie az tylu roznych gadzetowatych uslug na raz. Klienci
    mowili czego chca najbardziej, braku oplat za podstawowe uslugi i karte
    kredytowa i to by dla wiekszosci wystarczylo, nie bylo potrzeby budowania
    mkioskow itp. Jedynie fundusze to bylo dobre "ponadplanowe" rozwiazanie."
    "Ja nie mowie, ze w wielu sprawach nie masz racji, ale to nie z tych powodow,
    ktore wymieniasz banki olewaja klientow, bo te powody sa marginalne w
    porownaniu z tym najwazniejszym: olewaja bo zyski maja gdzie indziej, wiec moga
    sobie pozwolic na olewanie."
    "Przerost formy nad trescia, przeinwestowanie w gadzety, a obecnie utrata marki
    spowoduja, ze mbank nie bedzie za jakis czas liderem bankowosci wirtualnej,
    zakladanie ze to miala byc inwestycja krotkoterminowa moze spowodowac, ze po
    paru latach mbank byc moze w ogole przestanie istniec."

    A co powiesz na te wypowiedz W. Bolanowskiego:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=374
    69&t=37469&v=f
    "mniejsze koszty dla mBanku to utrzymanie braku poodstawowych opłat, niskie
    prowizje, bezpłatne wypłaty w bankomatach Euronet, bezpłatne przelewy, zlecenia
    stałe etc. etc. czyli to, za co Klienci wolą mBank od konkurencji
    Pozdr.
    W.B"