  • Data: 2004-02-05 21:28:31
    Temat: Re: wznowili mi karte w mbanku
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:2sc520d6687oo1iqru39ouov067bd0r508@4ax.com...

    > Przeciez oszczedzaja. ;) Zreszta mowilo im sie juz od samego poczatku,
    zeby co
    > dwa lub trzy lata karty wydawali, zeby zmniejszyc koszty - tez tym razem
    > klientow posluchali, tyle ze za pozno...

    Dwa lata by starczyło.

    > Widac nieprawidlowo jej uzywasz. :P

    No. Zbyt często. :-)

    > Czy jak karta sie zniszczy z zuzycia to trzeba w mbanku i inteligo placic
    za
    > wydanie nowej?

    mBank - całe 0,00 PLN, inteligo - bodajże 1,59 PLN.

    Jak mi się zdrapał numer karty jeszcze w Millennium dobrych kilka lat temu,
    to reklamowałem jakość karty [słabo numer był odbity i zeszło szybciutko].
    Trudno powiedzieć, czy zunali, czy nie, bo to były jeszcze czasy, kiedy
    Millennium to nie był dobry bank i wszyscy na nim psy wieszali, a tak
    namieszali wtedy z tą opłatą, że samemu się pogubili i ostatecznie nikt nic
    nie wiedział. O odpowiedzi oczywiście nie było co marzyć...
    A reklamowałem, bo opłata wynosiła chyba 30 PLN, czy jakoś tak... Albo 15,
    sam nie wiem...

    W inteligo nawet nie chce mi się kłócić dla tej kwoty, poza tym ich karty są
    wykonane dobrze, tylko się po prostu zużywają...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info