eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyżyny możliwości mBanku › Re: wyżyny możliwości mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Date: Fri, 19 Oct 2018 00:40:30 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <pqb24u$pk0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5bc1e796$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 109.231.31.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1539902430 26240 109.231.31.252 (18 Oct 2018 22:40:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Oct 2018 22:40:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <5bc1e796$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:638271
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-13 14:39, gosc pisze:
    > https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg
    > o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.
    >
    > Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.
    > https://www.youtube.com/watch?v=OmZkeBv3uFc
    > https://youtu.be/JdWo2QhtDHc?t=3m39s

    To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w
    panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną
    nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności -
    widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji.

    Postanowiłem to zgłosić ze zrzutem ekranu, no bo taka informacja
    oczywiście wprowadza w błąd (jakby nie można było w panelu pokazywać
    dwóch kart - starej i nowej). Oczywiście w zakładce KONTAKT nie ma
    takiej opcji z formularzem kontaktowym. Jest za to czat. No to zagadałem
    do konsultantki i pytam w jaki sposób lub na jaki adres można wysłać
    wiadomość, zgłosić uwagę techniczną i załączyć zrzut ekranu, bo w dziale
    Kontakt tego nie ma. Parę ładnych minut była cisza, aż w końcu mi
    odpisała tekstem tej treści: "W serwisie transakcyjnym, po zalogowaniu,
    proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki -
    Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie
    Banku". No, żeż. Naprawdę jakiś zjeb... człowiek projektował ten ich
    nowy interfejs, bo 100 lat bym szukał tego i bym nie znalazł, bo do
    głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'.

    Zapytałem w takim razie dlaczego tej opcji nie ma w zakładce Kontakt i
    dlaczego w formularzu nie ma możliwości dodania załącznika. Konsultantka
    rzekła, że może tę moją uwagę zgłosić w moim imieniu do banku, więc za
    jednym zamachem zgłosiłem dwie rzeczy. Teraz ciekawe, czy mi odpiszą, bo
    wyraziłem zgodę na kontakt mBanku w tej sprawie, czy też nie odpiszą, bo
    w sekcji zgłoszeń widnieją oba jako zamknięte, czyli sobie jakiś
    konsultant-czytacz przyjął do wiadomości i tyle.

    Czyli w sumie kolejne wyżyny możliwości mB - jak w temacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1