  • Data: 2009-12-19 21:07:45
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na gebe? Ide i mowie prosze otworzyc konto i juz mi otwieraja, bez
    > zadnego dokumentu?:)))
    > SUPER!!!!

    dowod osobisty lub paszport wystarczy, ale zadnych zaswiadczen o
    zatrudnieniu nikt nie wymaga, po co to komu?

    > Ebay wymusil na uzytkownikach chcacych sprzedawc zalozenie i weryfikacje
    > kont na paypal.
    > Byl szum wokol tego poltorej roku temu. Dzis nic nie sprzedasz na ebay
    > bez konta paypal poniewaz paypal jest wspolwlascicelem eaby... A nie
    > populanry bo banki do dupy...

    jakos allegro niczego nie wymusza, placisz jak chcesz...moze dlatego
    ebay u nas nie zrobil furory i szybko sie zwinął

    > Przed paypalem wszystko szlo elegancko i mozna bylo baranie placic
    > kartami debetowymi czy kredytowymi... nie tylko przelewy, to w poslce
    > masz tylko przelew , bo jak mniewam bank kroi prowizje za platnosc karta.

    czy ja uzywalem jakis inwektyw? nie potrafisz pisac na temat zamiast
    dodawac jakies "osobiste wycieczki" do swoich wypocin?
    teraz tez mozna placic kk lub debetowka ale za posrednictwem PP -
    kupujący za to nie placi

    > Za co sie placi? Co to PP czy MB? Mozesz jasniej?
    > Znaczy, ze w Polsce za paypal sprzedawca nie placi i kupujacy tez nie?
    > Za przelewy w polsce sie nie placi?

    NIE PŁACI się w RP za zdecydowaną większość przelewów, to usługa
    popularna i generalnie darmowa

    > Aha, i zwlaszcza jak jest platna:)) placisz za to co ja mam za darmno:)

    tak i dymasz na poczte zeby wyslac komus czek...oczywiscie rozumiem, ze
    poczta takie czeki wysyla gratis; naprawde smiech mnie ogarnia jak
    czytam nt. tego "idealnego" systemu bankowego

    moze poinformuj nas jeszcze co sie dzieje jak czek jest bez
    pokrycia...czyzby bank za cos takiego nie naliczal oplat? widzialem
    kilka toip angielskich bankow i slono sobie za to liczą, tak samo za
    niezrealizowane PZ (brak srodkow na rachunku), ale przeciez wszystko
    jest gratis

    i skad te 20-30 GBP za przelew bankowy (wire transfer)?
    pewnie wszyscy sa mega vipami i za to nie placa ;-D