  • Data: 2009-12-19 21:13:11
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" news:a3bXm.87411$Vq3.13475@newsfe04.ams2

    > Tak na gebe? Ide i mowie prosze otworzyc konto i juz mi otwieraja, bez
    > zadnego dokumentu?:)))
    > SUPER!!!!

    Logiczne myślenie nie jest twoją mocną stroną, co udowadniasz w każdym ze
    swoich zaśmiecających grupę postów.

    > Jak wyzej pisalem, placilo sie baranie karta debetowa - wiesz co to? Zanim
    > polsce pojawily sie karty debetowe w UK juz paypal opanowal ebay'a.

    Prymitywizm jest twoim znakiem rozpoznawczym w UK jak i w Polsce... (chyba
    albo raczej napewno) (takie luźne przypuszczenie).

    > Aha, i zwlaszcza jak jest platna:)) placisz za to co ja mam za darmno:)

    PLONK* bo to chyba jedyne lekarstwo na twoją głupotę.

    * http://tinyurl.com/ybga4eq

    PS.
    I jeszcze takie pytanie, na które sam sobie będziesz musiał odpowiedzieć.
    Mianowicie z lektury twoich postów wnioskuję, że jesteś takim typowo polskim
    cwaniaczkiem, który "liznął" trochę zachodniego świata i bryluje
    "elokwencją*" oraz "inteligencją" na łamach usenetowej grupy , w związku z
    tym czy rodacy bądź tubylcy obili ci już gębę na obczyźnie, czy też jeszcze
    na spuszczenie bęcek ci się zbiera? :)

    * http://tinyurl.com/yf8ovpa