  • Data: 2009-12-19 21:13:31
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hgit5q$5lq$1@news.interia.pl...

    Valdi! Nie kompromituj sie juz! Konta w UK nie potrafiles otworzyc a
    wysmiewales sie z rodowitych brytyjczykow jakie to nowinki masz w
    poslce?:)))
    Moze to oni z ciebie mieli radoche:)) taki blazen loklany?:)

    > He he he nawet nie wyobrażasz sobie jak zdziwieni byli rodowici
    > Brytyjczycy,
    > którym pokazyłem w jak banalny sposób można zasilić telefon w Polsce za
    > pomocą mTransferu (telefon zasilałem z UK), bez wychodzenia z domu,
    > łażenia
    > do sklepu ze specialną kartą do doładowań itp. :] Sytuacja miała miejsce 6
    > miesięcy temu :/ A to zdziwinie reprezentowali ludzie jak na wyspiarzy
    > dość
    > zawansowni w nowinkach technicznych w szeroko rozumianej bankowości :]

    W Uk abonamenty sa tak tanie, ze pewnie twoi kumple rodowici brytole mieli
    na abo i nie kumali o co ci chodzi...
    Po drugie, 60% brytyjczykow robi doladowania kart prepayd za pomoca
    gotowki - brak mozliwosci sledzenia numeru do kogo nalezy.
    Po trzecie ja doladowywalem konto w uk sms'em juz 2002 roku. W bankoamtach
    taka mozliwosc pojawila soie w okolicy 2003 a platnosc karta (nie przelewem
    ale karta za darmo bez prowizji) online byla od 2002 roku....
    Moze to oni sie zdziwili jak Polska szybko osiagnela mozliwosc placenia
    online za telefon?:)))
    Karty do doladowania byly kiedys, ale to dawno bylo i byly dobre, teraz od
    dobrych kilku lat juz ich nie widze, w sklepie sie kupuje przy okazji
    zakupow doladowanie. Ale trzeba umiec powiedziec.... niestety w wiekszosci
    przypadkow po angielsku... wiec odpadasz.
    Swoja droga ten pokaz nowoczesnosci w twoim wykonaiu jak to w polsce jest
    "kosmicznie" musial byc niezly:)))

    > Ja tego nie neguję. Trochę się napatrzyłem jak to wygląda to i ówdzie i...
    > z ręką na serduchu mówię, że od nas inne kraje mogą się uczyć jak ta
    > bankowość powinna wyglądać.

    Czlowieku, jak napisalem wyzej, ty konta nie potrafiles zalozyc w UK a
    piszesz, jak powinna wygladac bankowosc?
    Komedia... normalnie Bareja na zywo:)))