  • Data: 2009-12-19 21:04:09
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hgit5q$5lq$2@news.interia.pl...
    > "RobertS" news:hgirj0$5m1$4@opal.icpnet.pl

    > Przekręciłem do starej wyjadaczki z wysp i... i wychodzi na to, że nic się
    > nie zmieniło od mojego pobytu - bez listu w większości przypadków nie
    > idzie
    > przepchnąć otwarcia konta. Jedyny wyjątek gdzie nie była proszona o ww.
    > pierdoły (bo jak to inaczej nazwać) był Nationwide.

    Ta "stara wyjadaczka" to faktycznie stara juz musi byc...
    Powiedz jej, ze za darmo otworze jej jkonto w kazdym banku w UK w 10
    minut....
    Jesu - skad wy sie bierzecie?! I jesli macie taka sama wiedze o bankowosci w
    Poslce to juz sie nie dziwie....
    Hehehehe
    listy do pracodawcy - hehehehe
    doberze ze nie od premiera:)))