    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Fri, 18 Dec 2009 03:31:29 -0800 (PST)

    On Dec 18, 10:54 am, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Spokojnie. Swieta ida to i Antki z wysp zjechaly. Kilka dni temu na grupie
    > brylowal Arturek ze swoim irlandzik laserem, dzisiaj czadu daje innych
    > "kolega", tym razem z UK :)

    Tak byc moze to z tego wynika. ;-)

    Ale warto by bylo czasami zadac sobie trud wybicia sie ponad swoj
    ograniczony horyzont myslowy. Tak sie ludzie okopuja na swoich
    "pozycjach", ze nie chca przyjac do wiadomosci, ze przeciez gdzies
    indziej jest inny swiat.

    Rozumiem, ze ktos w UK moze miec w dupie takie fajne przelewy jak nasz
    ELIXIR i Srobnet bo nie placi zadnych odsetek karnych, a
    oprocentowanie rachunkow liczy sie w promilach. Dlatego ceni sobie
    darmowosc konta i karty platniczej. Ale taka osoba powinna zrozumiec,
    ze np. mieszkaniec Niemiec moze bardziej docenic duza liczbe placowek
    z obsluga kasowa, a oplate za karte platnicza moze miec w nosie - bo
    da sobie rade bez tej karty, i tak jej akceptowalnosc w Niemczech jest
    na bardzo niskim poziomie :)

    A tu mamy przyklad osoby, ktora polizala troche zycia w UK i robi
    sobie z ich rzeczywistoci zlotego cielca, dogmatem staje sie
    twierdzenie, ze wszystko w UK jest lepsze.

    Zaraz sie moze okazac ze jestem debilem, bo mam czajnik o pojemnosci 1
    litra zamiast 3 pint. Przeciez kazdy wie, ze angielskie jednostki
    miary sa normalne, a my zyjemy w trzecim swiecie.