  • Data: 2009-12-18 18:54:48
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Zakładając jednak (naiwnie), że rachunek będzie Ci faktycznie do czegoś
    > potrzebny a nie do droczenia się i trollowania, spokojnie uzyskasz
    > Tu nie chodzi o trolowanie, ale by otworzyc oczy wszystkim ktorym sie
    > wydaje, ze jak w Polsce tak na swiecie...

    Pod względem bankowości to w mało którym kraju jest _lepiej_ w PL.
    Autentycznie (mówimy o wyborze i możliwościach kont osobistych).

    > Tu chodzi o to by mowic jak banki w polsce kroja ludzi i to masakrycznie.
    > Ja wiem, ze zaraz znajda sie ludzie ktorzy powiedza: a co tam 3 zl czy
    > 10zl ale mam konto i bankomaty w Paryzu za darmo...:))

    Rzecz w tym, że ja mam za 0zł konto w bankomaty w Paryżu za darmo.

    > Tu chodzi o to by bylo normalnie a nie jak w Salwadorze! W banku
    > (teoretycznie) to ty zanosisz pieniadze i bank zarabia na ich obracaniu,
    > w polsce za to, ze ty dasz do banku pieniadze by ten mogl zarobic
    > jeszcze musisz zaplacic - i o to mi biega a nie trolowanie.

    Nie musisz. Co więcej- śmiem twierdzić, że za prowadzenie rachunków ROR
    oraz oszczędnościowych w WIĘKSZOŚCI banków w PL nie zostanie pobrana
    _żadna_ opłata. Kosztują głównie nieużywane karty debetowe. Reasumując-
    jeśli celem Twojego zanoszenia pieniędzy do banku jest to, żeby tam
    leżały- proszę bardzo, w większości banków w PL zrobisz to za darmo.
    Jeśli chcesz je nowocześnie, bezgotówkowo, wykorzystywać- również robisz
    to za darmo, bo karta której się używa, jest bezpłatna.

    > całkiem darmowe usługi z obsługą kasową, kartą debetową, kredytową i co
    > tam sobie wymarzysz :) W dodatku przelew dojdzie w jeden dzień a nie tak
    > jak w UK ;) I nie skroją Cię aż tak na kursach za granicą, nie obłożą
    > restrykcjami i prowizjami.
    > Ile idzie przelew to mnie malo interesuje:)

    No to jesteś ignorantem- czyżbyś potrafił rozmawiać tylko o opłatach, a
    o funkcjonalności już nie?

    > Jesli w tym samym banku to natychmiast, jesli w obcym to 3 dni...
    > Przy czym jaka to roznica czy 1 dzien?

    To może niech chodzą 3 miesiące, skoro 1 dzień a 3 dni to żadna różnica?
    Poza tym nie uważasz, że w XXI wieku 3 dni na przelew elektroniczny to
    żenada? W tyle czasu można przesyłkę z jednego na drugi koniec świata
    dostarczyć.

    > Po drugie, w UK nie ma czegos takiego jak karne odsetki od
    > przeterminowanej platnosci:)

    Naprawdę? to w UK nie ma odsetek od niespłacenia KK w GP (jeśli
    rozumiesz te skróty)? I od ŻADNEJ płatności nie ma odsetek? Nigdy? To
    chyba sobie wyrobię KK w UK i będę spłacał raz na rok, skoro jest tak
    pięknie.

    > Owszem, ma to znaczenie jesli ty prywatnie komus chcesz przelac kase,
    > wowczas przez 3 dni pieniadze niejako wisza w systemie, ale nic nie stoi
    > na przeszkodzie udac sie do "jego" oddzialu banku i on wowczas ma te
    > pieniazki natychmiast.

    Jasne, bo po to przecież masz "dostęp przez internet", żeby latać z
    oddziału do oddziału.

    > Przelew to pikus!:)

    Tym niemniej w PL działa o niebo lepiej.

    --
    Michał