  • Data: 2009-12-18 15:32:37
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 03:31:29 -0800, BK napisał(a):

    > Tak byc moze to z tego wynika. ;-)
    >
    > Ale warto by bylo czasami zadac sobie trud wybicia sie ponad swoj
    > ograniczony horyzont myslowy. Tak sie ludzie okopuja na swoich
    > "pozycjach", ze nie chca przyjac do wiadomosci, ze przeciez gdzies
    > indziej jest inny swiat. (...)

    Chyba nie masz co dyskutować, bo to zbędny trud i jałowa dyskusja. Pewnie
    jakaś dziedzina medycyny to fachowo umie nazwać - ja nie. Chodzi o to, że
    ludzie którzy wyjechali chcą bardzo mocno zaznaczyć, że dokonali dobrego
    wyboru. Z tego wynika, że tam gdzie wyjechali jest ten przysłowiowy "raj"
    a tutaj jest szaro&ponuro z brakiem perspektyw, zanieczyszczonym
    powietrzem i przelewami co potrafią dojść tego samego dnia ;)

    --
    xbartx