  • Data: 2009-12-18 15:41:27
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 11:29:32 +0000, pmlb napisał(a):

    > To nie jest trolowanie ale otwieranie wam oczu. Tu nie chodzi o
    > wmuszanie komus takiego czy innego produktu ale pokazanie, za WY W
    > POLSCE PLACICIE ZA COS CO W SWIECIE CYWILIZOWANYM JEST ZA DARMO!
    > Zrozumiales?
    > Czy dalej upierac sie bedziesz, ze placenie za to, zd deajesz bankowi
    > mozliwosc zarabiania jest super?

    Ok masz świąteczny urlop, jak widać na wyjazd do ciepłych krajów,
    ewentualnie do pl się nie zdecydowałeś, no ale jak tu jechać, jak karta z
    "pięknego i cywilizowanego świata, gdzie wszystko jest za darmo" nie
    będzie działać a przelew dojdzie prawdopodobnie jak już wrócisz :)

    Wiem, wiem - dokarmiam, ale święta idą, więc nie wypada odmówić ;)

    --
    xbartx