    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5f5f1540$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f182e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 16 Oct 2020 14:33:09 +0200

    W dniu 2020-09-14 o 09:13, cef pisze:

    > Na pewno poszło offline.
    > Na pewno też nie przeoczyłem.
    > Najbardziej w tym intryguje mnie właśnie to o czym J.F. pisał,
    > czyli jak nie uda im się obciążyć karty, to zablokują ją i nie będę
    > mógł nią kupić już biletu. I kogo wtedy miałbym kopnąć w d...?
    >
    > Poczekam te 30 dni i zobaczymy.
    > W sumie właściciela karty zidentyfikowali, blokada była,
    > pewnie będa próbować ponownie.

    Te transakcje pokazały się w rozliczeniu,
    ale data użycia karty (zakupu biletu) nie była prawidłowa.
    Zareklamowałem więc te transakcje przez www w systemie banku
    zaznaczając wyraźnie, że kwoty są jak najbardziej poprawne,
    ale nie zgadzają się daty transakcji.
    A bank reklamację uwzględnił i te kilka złotych wróciło.
    Muszę sprawdzić czy teraz po takim zabiegu da się
    kupić bilet tą kartą.