    From: wizardx12 <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wpłaty czas itd
    Date: Thu, 17 Jun 2004 23:58:08 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial-1643.jgora.dialog.net.pl

    Dnia 6/17/2004 8:45 PM, Użytkownik Zeus napisał:

    > Wiatam
    > Mam pytanko ile idzie wplata na rachunek bankowy z poczty, chodzi mi o dni
    > robocze noi moze ktos wie jaka jest procedura gdzie te pieniadze ida z
    > odzialu poczty, czy te papierki ktore mi odrywaja przekazują do banku,
    > operatora komorkowego.

    Jeszcze bywa, że idzie bardzo długo. Przekazywanie papierków kończy się
    30.06.2004.

    > No i mam jeszcze jedno pytanie, czy moge przelewac pieniadze za telefon
    > mojej mamy z mojego rachunku bankowegi i jak to sie ma do innych oplat, raty
    > itp.

    Płacę tak i nigdy ani moi rodzice, ani moja kobieta nie mieli problemów
    (raty kredytowe również).

    > No i co myslicie o takich punktach finansowych np jak Grosik, Skarbonka,
    > Mieszko tanie opłaty od 0,90 gr
    > Dziekuje i pozdrwiam

    Wszytko fajnie dopóki nie trafisz na nieuczciwego pracownika w takim
    punkcie, który niby poświadczy Ci, że zapłaciłeś, ale to że Ci
    poświadczył nie ma żadnego znaczenia dla odbiorcy, jeżeli pieniądze nie
    wpłyną na jego konto. Kto to firmuje i jaką ma odpowiedzialność???
    Inną sprawą są agencje np. PKO BP SA, bo tutaj bank przejmuje
    odpowiedzialność (agenci posługują się stemplami banku)