eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitechniki sprzedaży › Re: techniki sprzedaży
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: techniki sprzedaży
    Date: Tue, 15 May 2007 15:43:10 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <f2cded$4s7$1@news.onet.pl>
    References: <f2cbut$vfr$1@news.onet.pl> <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: w3cache.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1179236622 4999 82.160.0.10 (15 May 2007 13:43:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2007 13:43:42 +0000 (UTC)
    X-Sender: y8CP71T3RpWkAl2TdbmA1g==
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:415172
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurek napisał(a):
    >> Jurek napisał(a):
    >>
    >>>> Wiemy jak kliencie zrobic Cie w konia zebys oddal nam swoje pieniadze.
    >>>>
    >>>> doradcy finansowi i bankowi to zakała ludzkiego rodu.
    >>>>
    > No dobrze, to są Twoje doświadczenia. Ale w temacie chciałem poruszyc inny
    > temat, a mianowicie technik sprzedaży, technik perswazji - nie tylko produktów
    > bankowych, ale również chodzi mi o zwroty przydatne w rozmowach międzyludzkich.

    Moim zdaniem trzeba byc CZLOWIEKIEM a nie go udawac.
    W cywilizowanych krajach doradcy czesto sa dopasowywani do klientow
    po co ci wiedziec ze "biznesmen" lubi jak sie do niego ciagle powtarza
    PROSZE PANA. Trafisz na nastoletke gwiazde muzyki "wszelakiej" i sie
    obrazi jak nazwiesz ja Pania. IMHO dobry doradca szybko dostosuje sie do
    stylu klienta a jak klient powie "o to mi chodzilo" albo "pan mnie
    rozumie" to mozna otwierac szampana. Procedury ZABIJAJA kreatywnych
    doradcow. Ja rozumiem ze szary Kowalski
    ciemny jak tabaka w rogu lubi jak doradca bedzie mowil do niego nie
    zrozumiale i pewnie lansowal swoje tezy, ale to tylko czas
    transformacji, potem za cos takiego doradca straci klienta.
    Klient musi zrozumiec usluge i musi byc jej pewien a jesli bedzie jej
    bronil na "grupie dyskusyjnej" to hooho, dzis jednak czesto mysli sie o
    prowizji i zlapaniu klienta najlepiej na polise na 30 lat zeby sie nie
    wylgal. Pokaz mi doradce ktory powie "nigdy pan nie inwestowal i nie
    zna pan akceptacji na straty zainwestujmy bezpiecznie z mowliwoscia
    wyjscia i rezygnacji gdyby pan mial inne zdanie i nie wytrzymywal z 5%
    strata" Lepiej mu jednak sprzedac Skandie , Aegona na 30 lat.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1