  • Data: 2003-01-03 18:22:07
    Temat: Re: sukces ! - PZ i Polkomtel :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:av4jrm$40d$1@news.tpi.pl...
    > no to teraz mozesz niesc tę więdzę pomiędzy nasz ludek internetowy i
    > doradzaj zawsze tak jak ja - bank upowazniamy do PZ sami, uprzedzajac ze
    > upoważnienie nadesłane póżniej przez firmę bedzie mialo inne nazwisko lub
    > podpis

    po co kogokolwiek o o czymkolwiek uprzedzać ?:)) tylko wprowadza się
    zamieszanie
    należy zanieść jeden odcinek do banku i nakazać wprowadzenie do systemu, a
    drugi do wierzyciela i nakazać wprowadzenie do systemu oraz poinformować, że
    do banku zaniosło się upoważnienie osobiście
    w większości insytucji to powinno wystarczeć
    zawsze można dodać, że nasz bank woli jak doniesiemy sami upoważnienie, a
    bankowi powiedzieć, że operator ma jakieś dziwne zwyczaje i nie potrafi
    dobrze zidentyfikować wzoru podpisu (sam nie wiem co to znaczy, ale panie w
    bankach tym bardziej :)))

    w każdym razie w moim przypadku działa i się realizuje czego dowodem są
    wyciągi z banku i faktury od polkomtela

    --
    pozdrawiam
    plusz