  • Data: 2019-06-26 14:31:32
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 22:27:26 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > 20 lat borykania się z bankami robi swoje ;-)

    O, ja chyba w tym roku też 20-lecie - i chyba właśnie mija, albo minie na jesieni -
    OIDP pierwsze konto musiałem założyć na koniec pierwszego roku studiów, bo już nie
    było innej metody wypłaty stypendiów, dawna kwestura polibudy została zamieniona w
    oddział żubra (klimatyczne to było, wchodziło się z podwórka kamienicy na
    Noakowskiego).
    Z żubrem wytrzymałem póki nie wprowadzili opłaty za konto, przeprowadziłem się wtedy
    do mBąka - i z nim wytrzymałem do ślubu. Ale jako że nie potrafili zrobić jednego
    konta indywidualnego i drugiego wspólnego (no, można było zrobić stójkę z
    przewieszką, uwspólnić eKonto i założyć indywidualne izzyKonta) to założyliśmy w śp.
    deutsche banku.
    A potem już poszło - do dzisiejszego stanu 10 banków + curve i 22 kart (nie licząc
    dodatkowych i wirtualnych) - karty to chyba najwyższy stan, banków było więcej
    (obecnie nie doliczam też dowcipnych dwóch, które mimo zamknięcia wszystkich usług
    zostawiły mi dostęp netowy).