  • Data: 2008-04-04 07:36:32
    Temat: Re: przeniesienie kk do ING
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO> szukaj wiadomości tego autora

    > W Nordei pracownicy sie nudza - sprobyj tam bez kolejek ;)

    > Ze GP do 52 dni to wiesz?

    chcialem miec mastercarda z dobrym przelicznikiem wiec zamowilem sobie tego
    z ING tylko procedura mnie rozwalila, ale wniosek musialem zlozyc 2x, po
    pierwszym razie kobita do mnie zadzwonila, ze mam nieaktualne dane i musze
    isc do oddzialu je zaaktualizowac (pewnie dowod mieli stary), zrobilem co
    trzeba i musialem wniosek jeszcze raz wprowadzic...a teraz czekam juz na
    karte

    pozdr.
    RS