  • Data: 2008-04-05 07:26:53
    Temat: Re: przeniesienie kk do ING
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > 2-3 lata temu przenosiłem już kartę do ING i wtedy nową kk dostałem na
    > podstawie zestawień transakcji z poprzedniej karty i nawet mi zadłużenie na
    > niej spłacili, ale widać zmieniło się na gorsze...

    Jakis czas temu zamykalem KK w ING.

    Wczoraj dostalem "Przypomnienie dotyczace dostarczenie potwierdzenia
    zamkniecia karty, na podstawie ktorej wyrabialem KK w ING". Cos bym na
    to odpisal ale szkoda mi pieniedzy na list.

    Tym niemniej niebawem bede chyba musial sprawdzic czy karta zostala
    faktycznie zamknieta (mam potwierdzenie zlozenia wypowiedzenia, dostep
    online nie dziala, wyciagi nie przychodza).

    --
    Mithos