  • Data: 2008-04-05 07:30:01
    Temat: Re: przeniesienie kk do ING
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:
    > Ja do netu wzialem najtansza KK mBanku - sporedycznie kupuje -
    > ustawilem sobie limity ilosciowe i kwotowe na pojedyncze transakcje
    > internetowe i nieduze kwoty dzienne i miesieczne.
    > Jak bede chcial kupic cos wiekszego to zwieksze a po zakupie znowu dam
    > na minimalne.

    Tez tak mam i dochodze do wniosku ze to bezsensu, bo nic nie daje. Jak
    ktos bedzie chcial zrobic fraud to zrobi na mojej inne karcie, np. na
    tej ktora place w sklepie (w koncu sprzedawca ma wszystkie dane
    wystarzajace do platnosci online). Posiadanie takiej KK do platnosci w
    necie jest IMO bezsensu. Zdalem sobie z tego sprawe po pol roku
    uzytkowania KK mBanku w ten sposob. Zwlaszcza ze przeliczniki sa kiepskie.

    --
    Mithos