  • Data: 2008-10-27 15:21:25
    Temat: Re: przelew zagran. mBank -> Austria
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 26 Oct 2008 12:04:28 +0100, w <ge1jav$nns$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał(-a):

    > w mBanku przelew SEPA zrobisz tylko z konta walutowego euro.
    > Otwórz takie na mLinii, zrób na nie przelew wewnętrzny z eKonta, a potem
    > przelew SEPA.

    O, dzięki za radę. Mam takie konto w Multibanku.

    Za przewalutowanie przy przelewie na to konto zapłacę tak samo jak przy
    przelewie zagranicznym z ekonta, tylko prowizja mniejsza?

    Przy przelewie SEPA widzę, że koszty pokrywa Zleceniodawca i Odbiorca (bez
    możliwości zmiany). Więc czy Odbiorca dostanie coś mniej niż zlecę??

    Jest teoretycznie link pomoc SEPA w multi, ale nieaktywny :/