  • Data: 2002-01-30 09:46:41
    Temat: Re: przelew z dnia 31.12.2001 roku. proszę o pomoc
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zob. w swojej umowie z developerem czy sa jakies zapisy na temat daty
    uznania - ze cena zostala zaplacona. Mozesz sie dogadac z developerem i
    zmienic ew. (jesli pojdzie ci na reke) umowe (to jest zwykla umowa pisemna)
    w ten sposob, ze moment zaplaty ceny = data obciazenia rachunku banku w
    ktorym brales kredyt. Rozumiem, ze data obciazenia rachunku banku, to
    31.12.2001 ? Powinno zadzialac i nie bedzie VAT.
    A swoja droga wplaciles cos wczesniej na to mieszkanie u developera ? Czy te
    100k bylo pierwsza wplata ?
    pzd