  • Data: 2002-01-29 23:39:15
    Temat: Re: przelew z dnia 31.12.2001 roku. proszę o pomoc
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Radoslaw Podhorecki" <m...@a...gdansk.pl> writes:

    > wlasnie w tym rzecz...
    >

    > i kwota zostala zaksiegowana dopiero 2.01.2002 (co dla develeopera stanowi
    > date wplywu srodków na rachunek i date powstania obowiazku podatkowego a
    > wiec jakies 7 % od 100.000 jak dla mnie :(

    Aaa... skad developer zna date ksiegowania? Data uznania powinna byc
    wczesniejsza, i to sie moim zdaniem powinno liczyc. Ale nie wiem, moze
    bank istotnie dostal to pozniej?

    > czyli reasumujac dotychczasowa dyskusje: slusznym byloby zrzucanie winy na
    > bank odbiorcy a nie nadawcy ?

    Jesli w ogole jest tu jakas wina. Niestety banki czesto ksieguja przelewy
    nastepnego dnia (lub pozniej?). Ale to nie znaczy, ze data uznania bylo
    z data ksiegowania - w koncu na wtornikach jest data uznania.

    Dobrze by bylo zobaczyc co dostal developer na wtorniku/wyciagu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator