  • Data: 2004-01-25 09:39:39
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prócz tego, że w ciągu krótkiego czasu będziesz miał w domu policję i
    > postawią Cię przed sądem, to nic...

    Masz na mysli 'policję pod wskazanym adresem' chyba, a to nie musi być to
    samo co adres domowy. Było już o takich przypadkach. A raczej nie
    chciałbym miec świadomości, że to, czy obrobią mi kartę będzie zależało od
    tego, czy złodziej się boi policji pod wskazanym adresem, czy nie.
    I z tym krótkim czasem to chyba przesadziłeś według mojego odczucia.
    --
    ______
    Pozdrowienia