  • Data: 2008-02-18 15:01:46
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Artur O. napisal(a):
    > Użytkownik "ls" napisał w wiadomości

    > Rzeczywiscie: bank i zaufanie .... to przeciez nie moze chodzic w
    > parze !

    Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?
    Jak zakladalem konto w Polbanku, pan dal mi do poczytania TOiP, a sam
    wklepywal dane.
    Taryfa liczy sobie az 2 strony, wiec zanim pan skonczyl swoja robote,
    moglem sie jej nauczyc na pamiec.
    I dla przecietnego klienta, jakim jestem, nie stanowi Enigmy.
    Punkt 2.4.2 "Przelewy wychodzace w bankowosci internetowej k. gotowkowe
    bez oplat, k. oszczednosciowe 4zl"
    Gdzie tu zdrada zaufania? Chyba prosciej nie mozna? Zwykla tabelka:
    http://www.polbank.pl/download/tabela_oplat_i_prowiz
    ji_dla_klientow_indywidualnych.pdf
    Ktos, kto umie odpalic kompa i uzyc systemu transakcyjnego Polbanku nie
    powinien miec trudnosci z czytaniem ze zrozumieniem ;)
    A jak ma, niech potem nie wypisuje o "naciagaczach", czy o "oszwabianiu",
    bo sam jest sobie winien.
    --
    pozdr.
    ls