  • Data: 2013-02-20 23:08:25
    Temat: Re: podziękowanie za 1%PIT
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:67c78450-5c0b-4da1-bdfe-c0acd291a1a1@googlegrou
    ps.com...
    temat tylko pośrednio związany z bankowością, bo
    to nie my zlecamy przelewy, tylko urzędy skarbowe

    w odpowiedniej rubryce PIT podajemy KRS obdarowanej
    instytucji, a w jednej z kolejnych: nieobowiązkowo
    swoje dane, takie jak email czy nr komórki.

    czy ktoś z Was dostał email z podziekowaniem?

    a czy obdarowane instytucje dostają info ile kto dał? IMO nie, ale mogę się
    mylić. zresztą wolałbym żeby moje dane nie były przekazywane. moja żona raz
    kupiła jakieś kartki świąteczne i teraz nei może sie opędzić od przesyłek z
    prośbą o wsparcie z przeróżnych instytucji. rozpączkowało strasznie.

    pzdr