  • Data: 2006-08-04 09:26:13
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol S wrote:
    > A to można tak? Zainwestować na lokaty albo fundusze pieniądze z karty?
    > Naprawdę pytam bo nie mam kredytówki :) Mogę zainwestować na miesiąc
    > moją wypłatę i płacić kredytówką, ale zysk z tego nie będzie za duży.

    Dokładnie. Zawsze jednak jakiś zysk będziesz miał. Myślę, że za wysiłek
    5 minut miesięcznie zysk na poziomie kilkunastu - kilkudziesięciu
    złotych jest dobrym wynagrodzeniem?

    > Mam bonus 2000 debetu, wystarcza mi.

    A jakbyś miał KK, to jeśli spłacisz całość w ciągu darmowego okresu to
    nie płacisz odsetek. A w przypadku debetu zawsze płacisz odsetki. No i
    już kilka złotych więcej.

    > Ok, widzę sytuacje gdy kredytówka mogłaby mi się przydać, ale nie wiem
    > jak sensownie i bez wielkich kombinacji mam na niej zarobić.

    Płać KK w sklepie, pieniądze złóż na lokacie, obligacjach, funduszach
    etc. Nie sądzę żeby były to wielkie kombinacje w epoce banków
    internetowych. Przy darmowym wydaniu KK i zerowej lub niewielkiej
    opłacie miesięcznej możesz wyjść na swoje (jeśli chodzi o kasę) i przy
    okazji mieć większą wygodę.

    reik.