  • Data: 2006-08-04 09:16:20
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon wrote:

    > Jeśli przeciętny Kowalski uważa, że 200 zł/karta rocznie zysku to mało...
    > Pokaż mi debetówkę, która da Ci dochód rzędu 200zł rocznie.

    Jak ty obliczyłeś te 200zł?
    Ja mam na karcie cały czas limit nabity na poziomie 1300zł i dochodzę do
    ponad 3000zł. Średnio więc mogę oszczędzić na niej (1300+3000/2) * 4% =
    86zł. (4% - oprocentowanie po belkowym możliwe do osiągnięcia bez ryzyka)

    Z twoich szacunków wynika, że przeciętny Kowalski zyskuje 2,5x więcej
    niż ja, więc ma kredytówkę z limitem zapchanym do około 7500zł i
    miesięczne wydaje na życie (przy użyciu KK) około 5000zł(!).

    Albo nie zauważam jakichś innych profitów, albo piszesz z przyszłości
    (mam nadzieję, że kiedyś przeciętny Kowalski będzie mógł miesięcznie
    wydawać 5kPLN).

    reik.