  • Data: 2006-08-04 10:03:37
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stormy Waters" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:39dc.0000005c.44d2fb75@newsgate.onet.pl...

    > to nie do konca.zwykle robi sie tak ze produkt "prestizowy"
    > oparty jest na tym samym BIN co jakis tam zwykly classic,
    > dostaje tylko extender,bank placi za BIN 123456 dorzuci 99, i
    > ma osobny
    > produkt 12345699 za ktory juz dodatkowo nie placi.koszty ;)
    > ale grace period zwykle zostaje bo to juz niezla zabawa z
    > wdrozeniem i
    > parametryzacja takiego nowego ustrojstwa. uwierz mi.

    Praktyka potwierdza to co do dlugosci g-p, ale nie potwierdza jako
    reguly co do BIN-ów. BPH, Rajfi, inne BIN-y. W sumie to dziwne, po
    co osobny BIN. Chyba nawet zlota karta debetowa mbanku do eKonta
    ma osobny BIN od nie-zlotej (ale nie wiem, bo nie uzywam). Citi
    inne BIN-y i dodatkowo dluzszy g-p przy platynowej (nie jestem
    uzytkownikiem, ale tak mi jakis agent opowiadal z tego co
    pamietam). Czy to rzeczywiscie jest jakikolwiek problem
    skonfigurowac dlugosc g-p? Bo pamietam jak BPH zmienialo te
    dlugosc jakies 2 czy 3 lata temu, i pomimo wiadomej slawy tego
    banku udalo im sie!

    A jak to jest w Mille? BIN Amex'a to ile to jest cyfr wlasciwie?

    marekz