  • Data: 2003-10-03 23:13:48
    Temat: Re: placilem KK, oddali gotowke
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Bzoma napisal/a:

    > A niby co z tego miałby sklep?
    > Czy on nie płaci prowizji od Twoich zakupów?
    > Jeżeli kupisz sobie 100 zł. a on zapłaci od tego 4,5 zł, to jedyne
    > sensowne wyjście jest takie, że kupujesz 100 zł za 104,5 a sklep
    > dalej nic z tego nie ma...

    brzmi to (jak na dziesiejsze pl realia dość futurystycznie, ale sklep ma to,
    że nie wozi gotówki :)))
    też się spotkałem (nie osobiście, na innej grupie, przy innej okazji) z
    opowieściami ze stanów, gdzie niemal w każdym większym sklepie kasjerka
    proponuje wydanie "reszty" do zakupu na kartę.
    No i nie wierzę w te 4,5%, pewnie dla większych sklepów nawet w dzisiejszej
    Polsce jest mniejsza prowizja.

    Zbig.