  • Data: 2003-08-07 11:01:59
    Temat: Re: pare prostych pytan dotyczacych KK
    Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja też dorzucę jedno pytanie. Kart kredytowych generalnie nie używa się do
    wypłaty gotówki ze względu na wysokie koszty takiej wypłaty i konieczności
    uregulowania odsetek za tak zaciągnięty kredyt. Gdybym jednak w terminie spłaty
    karty spłacił ją a dodatkowo zasilił ją jaką kwotą np. 500 zł wiedząc, że będę
    je chciał wypłacić w bankomacie. Czy wypłacając w/w kwotę która fizycznie jest
    na koncie (nie jest to kredyt banku) zapłacę jakieś dodatkowe koszty (prowizje)
    bo o odsetkach od kredytu mowy przecież być nie może bo są to moje pieniądze.

    MK