  • Data: 2014-11-30 18:46:15
    Temat: Re: opłata za kartę
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-30 o 12:20, RobertS pisze:

    > bank wyśle kartę, którą ja otrzymam/dostanę

    Ale na jakiej podstawie bank twierdzi, że karta została przekazana?
    Bo jest istotna różnica między wysłaniem karty, a potwierdzeniem
    jej odbioru przez klienta. Jeśli nie można udowodnić faktu przekazania
    tej karty, to nakładanie opłaty za aktywację czegoś co nie trafiło
    nigdy do klienta, wydaje się być bezpodstawne.