  • Data: 2022-01-03 09:52:21
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2022 o 02:51, Eneuel pisze:

    > Czasami jakaś instytucja do mnie dzwoni i namiętnie prosi mnie o
    > moje dane osobowe. Gdy beznamiętnie ;) odmawiam, instytucja mnie
    > chwali za obywatelską podstawę...

    i słusznie, ale aby otrzymać wiążącą "decyzję" dane są wymagane, tak to
    działa

    > Załóżmy wstępnie optymalny wariant.

    w ubezpieczeniach komunikacyjnych NIE MA czegoś takiego jak standardowy
    klient czy optymalna oferta, każdemu robi się indywidualną kalkulację

    taryfikator działa na podstawie konkretnych danych, o których już pisałem

    mbank (i axa) również je poznały ZANIM otrzymałeś ofertę

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje