  • Data: 2022-01-07 23:05:31
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert_DF" 61d3212d$0$528$6...@n...neostrada.pl

    > axa pytań nie zadawała, bo podałeś jej swój pesel
    > i wszystko sama sobie sprawdziła natomiast ja tych
    > danych nie mam więc raportu nie mogę wygenerować

    > czyli ASS MINI czy MIDI?

    MIDI -- jest gratisem do OC i (jak dotąd) nie martwiło się
    wiekiem samochodu. [nowe samochody nie psują się a ja mam
    akurat Nowe Volvo S40, wprawdzie z 2009 roku, ale Nowe...]

    -=-

    "Robert_DF" 61d321bc$0$528$6...@n...neostrada.pl

    > jesteś klientem mbanku jedynie na podstawie podanego
    > kodu pocztowego oraz numeru rejestracyjnego? bank nie
    > zna żadnych innych danych? w takim wypadku nawet nie
    > będę próbował znaleźć konkurencyjnej oferty...

    -=-

    Oczywiście mBank moje dane ma, ale nie są one istotne przy wyliczaniu
    składki. Są potrzebne dopiero przy zawieraniu umowy. OC na mnie mam
    chyba od lutego 2018 r. (miałem kiedyś, ale przerwałem około 2010 r.)
    i zakładamy, że w UFG mam czyste konto co najmniej od 6 lat...

    -=-

    Pytanie jest proste -- czy potrafisz przebić 311 pln?
    Tak naprawdę to chyba aż 313 pln -- mam tendencję do upiększania wspomnień?...
    Zakładam, że nie potrafisz przebić. Pocieszę Cię -- obecnie Uniqua wylicza mi
    znacznie więcej niż owe 313, ale być może ze 2 razy mniej niż przeciętni i ze
    4 razy mniej niż niezbyt rozsądni...

    -=-

    Ty zachwalasz siebie -- ja zachwalam Axę
    (dawna Axa to teraźniejsza Uniqua) i mBank...

    -=-

    Profesjonalista wie z góry, czy potrafi przebić daną
    ofertę, albowiem istotne są tylko niektóre informacje...

    -=-

    Przed rokiem mBank przebił nawet Axę -- dając owe 313 pln...
    Już chciałem zawrzeć umowę na wyższą (chyba o kilkanaście %)
    składkę, ale zadzwoniła dziewczyna z Axa -- była twarda i nie
    chciała spuścić kilku pln, które wg mnie Axa via net chciała mi
    spuścić... Axa via net te kilka pln spuściła, ale z ciekawości
    zajrzałem do mBanku...

    Lubię: mBank, Carrefour, Auchan, Lidl i Biedronkę...

    --