  • Data: 2022-01-03 15:54:23
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert_DF" 61d2b85d$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > wszystko powyższe nie ma żadnego znaczenia, jaką masz historię w UFG?

    Historię mam dobrą. :) [miałem doskonałą nawet wtedy, gdy wisiały na
    mnie szkody w UFG... przykładowo -- otarcie błotnika końcem lusterka...
    kilkumilimetrowej szerokości i trzydziestocentymetrowej długości rysa
    nie sięgnęła podkładu... Axa nie zadawała mi intymnych pytań na dzień
    dobry -- uznała z góry, że co jak co, ale historYję mam doskonałą! zaś
    inne TU są wobec mnie niemiłe... na wszelki wypadek wyjawiła mi, iż UFG
    zaświadczył na moją korzyść, więc w razie czego nie będę świecił mymi
    prześlicznymi oczętami wE mroku... każda kolejna składka była niższa...]

    > jaki kod pocztowy?

    15-345

    > mini ASS nie działa przy "drobnych awariach" a jedynie w przypadku szkody

    MIDI -- źle napisałem, ale widzę, że chyba kół nie obejmuje...
    Przy zawieraniu umowy z Axa wyjaśniano mi, że obejmuje...
    (rzecz jasna z ograniczeniami typu 300 pln)
    Może teraz jest inaczej a może chodzi tu o coś innego...
    https://www.uniqa.pl/ubezpieczenie-oc/assistance-oc/
    MIDI jest w podstawowym zestawie...
    Razem z OC -- jako gratis do OC...
    Wg mnie nadal jest naprawa efektów awarii... (literka A)

    > no tak, płacisz składkę i coś więcej?

    Co mam jeszcze płacić? Łapówki? ;) Prowizje za przelewy z mBanku?...
    [jak dotąd mBank ewentualne prowizje (za płacenie lub niepłacenie,
    choćby do ZUS) bezdyskusyjnie zwracał po otrzymaniu stosownej
    prośby... najwyraźniej woli nie odbierać klientom radości...]

    > każde TU które tylko przyjmuje składkę jest bardzo ok, tak
    > naprawdę jego "jakość" można ocenić dopiero w przypadku szkody

    Za przeproszeniem -- to nie mój problem. ;)
    Poważniej -- nie znam narzekań na Axę...
    Zaś pośrednictwo mBanku jest wg mnie korzystne...

    --