    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: no w końcu zadzwonił wnuczek
    Date: Sat, 20 Apr 2024 21:57:49 +0200

    > Takie apki to daje się 'normalnie' zainstalować.
    >
    > Dla mnie 'normalnie' oznacza:
    > - pobrać wygodnie z sieci na komputer,
    > - sprawdzić podpis,
    > - przegrać na telefon,
    > - uruchomić na telefonie.
    >
    > Kiedyś przy okazji ubezpieczana samochodu pani zaproponowała, że jak
    > zainstaluję apkę to dostanę 5% rabatu i nikt nie wymaga abym zaraz jej nie
    > odinstalował.
    > Na moje, że nie wiem jak zainstalować pani stwierdziła, że to nie problem -
    > już niejednemu klientowi instalowała.
    > Dałem jej telefon - poległa.
> [...]

    To szanuj ten telefon, co masz, bo w kolejnym może już się nie dać nawet
    zadzwonić bez tego konta "nie w polskiej firmie".
    No chyba że sobię nokię "babciową" kupisz, ale tam nie będzie dobrego
    aparatu ani ekranu.
    Echh, co za czasy, kiedyś grę się na komputer z dyskietki wgrywało,
    i jedynym problemem były bad sectory.
    Dzisiaj instalowałem na win 11 minecrafta z kodu, jaki syn dostał na
    urodziny.
    Byłbym zachwycony tym, że gigabajt (mój pierwszy dysk twardy w 1993 miał
    120MB, a to było że hoho, cała przedpłata za malucha poszła na ten
    komputer) ściągnął się w 5 minut (tyle to się pakowała ARJem jedna
    dyskietka, "1%, 1%, o 2%!") gdyby nie przekleństwa przy nauce tego,
    gdzie to należy wpisać.
    Niby takie proste, ale jak już to zrobisz i wiesz, na jakie bezdroża nie
    zbaczać. Tyle lat i wciąż taka sama marność, pewnie od Koheleta
    niewiele się zmieniło.