  • Data: 2024-04-20 21:50:24
    Temat: Re: no w końcu zadzwonił wnuczek
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Apr 2024, Michał Jankowski wrote:

    > A co jest złego w apce?

    Choćby to, że do niektórych trzeba sobie dokupić nowy smarkofon.
    Na android 6 wypięła się już większość, na tablecie został
    mi już tylko samtander (a i tak coś ostatnio wymarudzał,
    że już niedługo "this is the end, my only friend"),
    milek (tzn. jest zainstalowany, ale z powodu płatnego blika
    nawet nie aktywowałem) i VW (czyli tak naprawdę przeglądarka).

    A i na android 8 zaczynają powoli narzekać.
    Mam w odwodzie jeszcze taki po żonie z android 10,
    ale i z lekka zbitą szybką...

    Więc to jest złego w apce.
    Do tego sapki już poschodziły na psy, pododawali pierdół i nie da
    się już tego sensownie używać.

    Za po pochwalę ministerstwo finansów - i nie nazwę go przy tym
    choć raz ministerstwem fajansów - właśnie udało mi się złożyć
    pit na smarkofonie z wyświetlaczem mniejszym od 5 cali
    i nie była to mordęga (choć trochę jednak ministerstwem
    fajansów ich nazwę, bo jednak coś mnie do składania na smarkofonie,
    i to tylko w chrome, zmusiło).