    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Fri, 22 Mar 2002 15:18:32 +0100

    >O rany - weekend sie zbliża wielkimi krokami a Ty wymagasz ode mnie
    >ćwiczenia mózgownicy ... :-( Zaczne od poniedziałku :-)))

    Ech, Tobie to dobrze...

    >To dobrze, bo niektórzy kiepsko sobie radzą z odczytywaniem moich
    >sarkastyczno - ironicznych wypowiedzi :-)))

    ? dziwne...

    >Nie - no jest całkiem nieźle :-))) Zaczynam obawiać się konkurencji ....

    To dzięki jeszcze raz :-)))

    >Oj juz chyba sie nie garną do tego finansowania - zachciewa im sie gwarancji
    >rządowych itp ... ( ale ja im się nie dziwię wcale a wcale :-)))

    Hi,hi - a co na to banki państwowe?

    >No tak ... :-))) ale różowo to nie jest .... Wiem że stocznie mają ogromne
    >kłopoty finansowe - np. taka stocznia Szczecin bodajże popodpisywała
    >kontraktów od pyty. Nie wywiązali się z terminów realizacji (z braku m.in.
    >odpowiednich fachowców zciąganych z Norwegii i Szwecji) i teraz kary umowne
    >ich zjedzą niechybnie ... buuu ! Łajf is brutal ... Zalegaja w związku z tym
    >z płatnościami dla hut ... z tego powodu problemy hut sie pogłębiają ... Och
    >rany - co za kanał, juz wiecej o tym nie piszę, bo sie smutno robi ... :-)))

    ..a huty PKP - no ale na końcu tego łańcuszka czasem jest nasz
    budżet, który to załatwi :-)
    Kary to faktycznie przykra sprawa, ale portfel zamówień to chyba jest?
    A może nasi też się w końcu nauczą spawać i wszystko będzie dobrze :-)

    PinQ

    ps. nie masz przypadkiem dzisiaj imienin? - jeśli tak to wszystkiego
    najlepszego!
    Gapa ze mnie :-(

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl