    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Fri, 22 Mar 2002 14:56:56 +0100

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał
    > Bo to chyba trzeba więcej ćwiczyć i mieć oczy szeroko
    > otwarte :-)))

    O rany - weekend sie zbliża wielkimi krokami a Ty wymagasz ode mnie
    ćwiczenia mózgownicy ... :-( Zaczne od poniedziałku :-)))

    > Wiem,wiem :-)

    To dobrze, bo niektórzy kiepsko sobie radzą z odczytywaniem moich
    sarkastyczno - ironicznych wypowiedzi :-)))

    > W ramach jakiegoś rządowego programiku promocyjnego?
    > Możnaby np. podnieść nieznacznie akcyzę na benzynę i już byłoby
    > z czego to nawet sfinansować :-)))

    Słuchaj, Ty sie zdecydowanie marnujesz ! Nie wiem czym sie zajmujesz - ale
    na pewno masz kwalifikacje na doradcę min. finansów co najmniej ! :-)))

    > Dzięki! już się obawiałem, że straszny pesymista ze mnie :-)

    Nie - no jest całkiem nieźle :-))) Zaczynam obawiać się konkurencji ....

    > Może niezbyt, ale budowę statków mają w zwyczaju finansować konsorcja
    > bankowe :-)))

    Oj juz chyba sie nie garną do tego finansowania - zachciewa im sie gwarancji
    rządowych itp ... ( ale ja im się nie dziwię wcale a wcale :-)))

    Gdynia

    > A jeszcze niedawno było tak pięknie i perspektywy takie świetlane.
    > Co prawda z przemysłem stoczniowym mam kontakt tylko przez prasę,
    > ale może nie jest aż tak tragicznie?
    > W końcu malowanie wszystkiego w czarnych barwach to też jedna z naszych
    > specjalności :-)

    No tak ... :-))) ale różowo to nie jest .... Wiem że stocznie mają ogromne
    kłopoty finansowe - np. taka stocznia Szczecin bodajże popodpisywała
    kontraktów od pyty. Nie wywiązali się z terminów realizacji (z braku m.in.
    odpowiednich fachowców zciąganych z Norwegii i Szwecji) i teraz kary umowne
    ich zjedzą niechybnie ... buuu ! Łajf is brutal ... Zalegaja w związku z tym
    z płatnościami dla hut ... z tego powodu problemy hut sie pogłębiają ... Och
    rany - co za kanał, juz wiecej o tym nie piszę, bo sie smutno robi ... :-)))