eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ? › Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
  • Data: 2006-09-25 07:44:13
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ef15o3$bb2$1@inews.gazeta.pl...

    > Przede wszystkim nie panikuj. Na razie to tylko blokady. Za kilka dni
    > będzie
    > rozliczenie transakcji i zobaczysz czy będzie prawidłowe. Na 90% będzie,
    > tzn.
    > zostanie rozliczona ta transakcja którą rzeczywiście wykonałeś.
    > Moim zdaniem m&m się w czymś machnęło. Z doświadczenia wiem że lubią
    > "mieszać".
    >
    > I tu właśnie jest wyższość KK mBank i kilku innych, nad innymi kartami. Że
    > jak
    > jest blokada, jest opis za co.

    rzeczywiscie praktyczne rozwiazanie
    mam wrazenie ze system zablokowal kwote przy kazdym bilecie w cenie ktora
    powinna byc i w cenie okolo 13zl wyzszej drugi raz.
    Rozliczylo mi bielty po cenie wyzszej, po czym pozostala suma autoryzacji
    zniknela.
    Oczywiscie nie mam zamiaru oddac im tych 25-26 zl, a na dowod mam tylko
    wydruki rezerwacji, mam nadzieje, ze nie beda udawac ze taka suma wlasnie
    powinna zejsc.
    Kurde coraz bardziej schodzi na psy to miles&more, za takie szopki powinni
    przynajmniej przepraszac i dac kilka tys mil.
    Jak mi nie zwroca to napisze do centrali niemieckiej, zwykle przy problemach
    od reki zalatwiali wtedy reklamacje trwajace wczesniej po kilka tygodni.