eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ? › Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
  • Data: 2006-09-27 17:20:37
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
    Od: "Menek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie to zamawiałem dwa razy bilety w WIZZAIR. Raz z
    Londynu do Polski a innym razem z Polski chyba do Londynu,
    ale to akurat istotne nie jest. Były to dwa osobne
    zamówienia dokonane w pewnych odstępach czasu. Wnioskuję, że
    w WIZZ kwota jest podawana w walucie miejsca odlotu bez
    dodatkowych przeliczników. Po prostu w wypadku podróży z
    Londynu kwota była wprost podawana w GBP. W przypadku lotu z
    Warszawy miałem podaną kwotę w PLN i dokładnie taka została
    po kilku dniach zaksięgowana "na karcie". Moze i w Twoim
    przypadku tak bylo, ze podróż zaczynała się w strefie innej
    waluty i ... patrz przykład mojego biletu z Londynu. Tyle,
    ze u mnie nie było zaciemniających obraz całości
    szacunkowych kwot w PLN, które być może M&M stosuje.
    --
    Pozdrawiam,
    Menek