eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ? › Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
  • Data: 2006-09-25 07:28:44
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widze, ze ogolnie te linie lotnicze to lubia mieszac. Mi niedawno w
    > Lufthansie sie "pomylili". Kupowany bilet dla dwoch osob, kwota w sumie
    > 3600 zl. Blokada sie pojawila poprawnie. Dwa dni pozniej w operacjach juz
    > zaksiegowanych widze dwie po 1800 zl, a blokada na 3600 dalej wisi. Co
    > ciekawe po zaksiegowaniu tych transakcji przekroczony zostal limit karty.
    > Na szczescie po telefonie na mLinie w ciagu 15 minut sytuacja zostala
    > wyjasniona i blokada zniknela. A nadmienie, ze o nieprawidlowosci sie
    > zorientowalem i na mLinie dzwonilem w nocy z soboty na niedziele ok. 2 nad
> [...]

    Napisalem do Miles&more, moze to przypadek ale ta dodatkowa kwota
    wutoryzowana zniknela dzis po okolo 5 minutach od wyslania maila
    Natomiost rozliczone sa sumy za 2 bilety i nie zgadzaja sie lacznie o okolo
    25zl od tego co powinno zejsc z karty (informacja o calkowitym obciazeniu
    karty byla podana w zlotowkach bez informacji o tym ze po mojej stronie lezy
    ryzyko kursowe - bo tak mi probowali tlumaczyc to w banku).