eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankina sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ? › Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
  • Data: 2006-09-26 07:19:32
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2nbqp4crqb.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Generalnie przy zakupie biletow lotniczych takie postepowanie
    > sprzedawcy to normalka. Reklamuj w banku, na ogol reklamacja
    > wystarczy.

    znalazlem informacje w ich serwisie sieciowym ze cena podawana jest w
    zlotowkach, ale ostatecznie rozliczana w euro i koszty przewalutowania oraz
    ewentualnych prowizji ponisi klient.
    szkoda ze nie podali tego przy samej platnosci tylko gdzies na pierwszych
    stronach

    to w oglole legalne ?!?!?
    przeciez to nonsens, w wielu glupich tanich liniach nie mialem takich
    problemow a tutaj to niby darmowy bilet w miles&more (program lojalnosciowym
    m.in polskiego lotu )
    smieszne to wszystko