  • Data: 2002-04-06 08:39:18
    Temat: Re: multi
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8lb4d$1bk$1@news.onet.pl...
    > - no i ta naganiaczka przy wejsciu (wygladala na studentke) - przednia,
    >
    > Eeee - a ja trafilem na jakiegos przestraszonego studenta. :(((( Hmmm to
    > powiadasz, ze warto wskoczyc tam zajrZec??? :)

    student tez byl (przestraszony) i nic sie nie odzywal, ale razem z nim
    przyszla ta, no... studentka;
    czasem trzeba poczekac, bo wychodzi na zaplecze;
    ale jak Ci sie pytaja, czego sobie zyczyc, to zawsze mozesz powiedziec, ze
    przyszedles wypic kawe, no i sie rozejrzec, bo w koncu zajeli II miejsce
    (ponoc oprawili gazete w pokoju dyrektora), no i zapytac, kiedy przyjdzie
    studentka :DDD

    p.